Deppkvällar kan vara okej ibland, right?

Jadu.. Satt å försökte plugga in alla spanskaglosor i huvudet då min å Mollys låt "A Thousand Years" med Christina Perri, börjar spelas.. Näeh, då kände jag bara för att ta en liten pluggpaus och tänka tillbaka på mina och Mollys 2 underbara år. Mollys lilla "farväl-video" sattes igång, läste även mitt inlägg till henne som jag skrev dagen innan hon skulle bort.
 
Men visst, tror att det kan vara bra att bara få en liten flashback ibland. Förutom att hon togs bort hade vi ju en massa kul.. å fighter ofc ;)
 
Ska försöka att hålla detta kortfattat, ska inte rabbla upp hela storyn igen, right? Då lär ni ha klickat ner redan efter halva antar jag ;)
 
 
Men för att se allt från den positiva sidan så galopperar hon ju runt i himmlen nu, utan knäskadan, utan massa barn på ryggen och utan ett bett i munnen. Bara massor av fält med gräs, morötter, äpplen och allt annat gott. Hihi, matvrak som hon var är det säkert rena paradiset. Men visst, tänk om det INTE skulle blivit så. Att Mollsan skulle stannat kvar i stallet och fått träffa Monisen. Jadu, det skulle varit kul att se vad dom tyckte om varann. I och försig fattar jag inte hur nån skulle kunna ogilla Molly men who knows? Har vant mig med ett stall UTAN Molly, men hur blir det då i sommar? Jo, det blir sommarbeten med Mona, Texoma, Adam och ingen Molly. 
 
Men jag tror jag lyckas stå ut, och hoppas att till dess har min hjärna fattat att hon kommer inte tillbaka. Nej, aldrig.. Hon kom upp till himmlen och kommer stanna där nu. Föralltid. Lycklig och glad :) 
 
Där gick du och jag. Du helt ovetandes om din framtid.. :/

Kommentarer
Postat av: Erika

Börjar nästan gråta :( Usch :'( 'men Molly tänker på dig varje dag!

2013-03-27 @ 20:43:27
Postat av: Rebecca Turesson

Bästis då, Molly har det super bra där uppe & jag lovar dig att hon tänker på sin älskade Vilma!
Älskar dig bästie & det gör Molly med <3

2013-03-28 @ 20:58:22
URL: http://rebeccaturesson99.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0