Pang, bom så var min energi som bortblåst..

 
Pfuuh, hejsvejs! 
 
Tänkte skriva ett inlägg nu efter att ha kollat ikapp Beccis med 3 avsnitt av Gossip Girl, proud nu Beccis? Näeh, vad har jag gjort idag? Var ute å sprang lite imorse, kondisen ska upp igen vettu.. Näsh, d får vi se men känns riktigt skönt att ha varit ute och sprungit lite. Känner sig lite lagom duktig sådär.. Mona var nästa stopp och hon fick gå lite i paddocken idag och även lilla Agnes hängde med och hjälpte mig.  Monisen testade även att hoppa ett hinder som låg på någonstans runt 60cm lös. Nemas Problem därdu! Vädret var på topp det med. Härligt! 
 
Resten av eftermiddagen har jag bara slappat vilket var sååhär gött då min energi var som helt borta.. Det tar på krafterna att springa och åka till pållen. Det säger jag bara!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0