Nähmen, tjenare!

Längesen vi sågs. Har inte bloggat alls de senaste dagarna, I know. Aja bajja Vilma! Men ärligt talat så har jag inte haft någon blogglust @ all. Har bara kännt att "Näh, nu skiter jag i d här!". 
 
Satte mig vid datorn och loggade in på bloggen. Kollade på statistiken och blev väldigt överraskad då jag haft 16 unika besökare igår trots min usla uppdatering. DET är en av andledningarna till att jag sitter här och skriver här just nu. Visst,  16 unika kanske inte är en  BAM-siffra men alltid något? Tack för att ni besökt bloggen då jag inte orkat, massor med bamsekramar till er! 
 
NI är bäst, kom ihåg det!
 
 
Åker en snabbis till Hööks nu för att kolla efter sadelskåp till sommaren då hästarna inte kommer vara i stallet utan gå och mumsa på sina sommarbeten. Vill helst slippa rida barbacka HELA sommaren, sadeln måste med hästarna ut till sommarbeterna helt enkelt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0