Känslan när man pluggat klart...

..den är riktigt go den!
Suttit och pluggat sen jag kom hem vilket var vid 17.30.. Puuh, lång pluggstund asså. Blir klart 10 gånger bättre med musik spelandes samtidigt men ja, man kan lätt säga att det tar på krafterna. Lägger mig kl. 21.00 pronto! Inget "Näh, vänta jag ska bara..". Är lika slut idag som igår. Att vara i skolan, hos hästen och plugga i mer än 1h är ganska jobbigt det kan jag lätt säga.
 
Ska bli skönt med tisdag imorgon då jag inte går så värst länge och d blir nog vilodag för Mona då det tydligen ska bli snökaos somsagt. Då är det inte alltid lika kul att gå ut i blåsten för att ta hand om gosen. Kanske åker dit och promenerar henne en snabbis? Men en lång ridtur blir nog knappast av. Men vi får se vad som händer. Imorrn är ju en ny dag lixom? 
 
Bara för att plugga är det tråkigaste som finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0