Hello skogen!

Tjena, tjena allihopa!
 
Har precis pluggat färdigt, så varför inte slänga in ett inlägg?
 
Jag åkte då somsagt till Mona idag ändå. Men fyh vad det blåste kallt! :O Så jag slängde på Mona sitt skrittäcke och till mig själv sattes det på ett gosigt "sadelfluff" som inte använts förrän nångång i december. Riktigt gosigt att sitta på när det är kallt! Något jag verkligen rekomenderar.
I alla fall så blev det MYCKET klättrande i skogsbackar, gå runt träd och helt enkelt gå runt i den ojämna terrängen i skogen. Mona själv är ju van vid att springa runt i en paddock hela dagarna då hon är en gammal ridskolehäst. Som ni kanske vet är ju det helt platt mark i en paddock vilket det definitivt INTE är i skogen ;) Så Mona tycker det är ganska jobbigt att faktiskt få se sig för var hon går. Brukar gå runt i skogen minst 1 gång i veckan för att träna upp muskler och få henne att lyfta på benen ordentligt och inte tro att det bara är att gå utan kolla sig för vart hon går. 
Såhär såg Monisen ut idag. JH skrittäcke och även "saddelfluffet" åkte på ↑
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0