Häst, foto, plugg..

Hej, hej allihopa!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och känner mig lagom nöjd för att jag gjort klart min NO-läxa, *applåder t mig* ;)
 
Men jadu, vad har jag gjort idag? Imorse var jag och mamma hos Mona en sväng och vi gick ner till paddocken för att longera. Tihi, så gulligt. Direkt när jag kopplar på longerlinan går Mona ut på en volt runt mig, här fanns det inga oklarheter för Monisen! Å i allt detta, strålande sol och kvittrande fåglar. Härligt!
 
Tog även lite kort med Ica idag. Bilder kanske kommer upp imorgon.. När jag sen kommer hem ser jag att det ligger ett paket i trappen "Till: Vilma Från: Sara" står det på. Öppnar och där i ligger inget annat än Breaking Dawn part 2! Jag verkligen ÄLSKAR min lillasyster, maked my day asså ♥
 

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0