Fredag, inget kan gå fel! ...eller?

Imorse asså.. Mitt humör var på TOPP! Jag hoppade runt på rosa fluffiga moln och allt var perfa, näh idag kunde inget gå fel!
 
Det var vad jag trodde i alla fall, men tro mig MYCKET kunde gå fel.
 
 
Ett exempel är att man halkar påväg till övergångsstället och skrapar upp ett fult hål i byxorna. Ett annat exempel är att man kommer på att skåpsnycklen ligger kvar där hemma. Ett tredje exempel är att när man kommer till stallet överlycklig för att få testa de nya prylarna på hästen, jo då är hästen redan genomsvettig och då menar jag SUPERSVETTIG då den lämnats ensam i hagen vilket får hästen att gå från 0% stress upp till typ 120%. Riktigt gött... 
 
Lite av all den otur som lyckats stöta på mig under dagen, jag som var SUPERLYCKLIG imorse.. Näh, glöm d! Här ska det kaosas till rejält, här får man inte vara glad. 
 
 
Säger bara det, is kan åstadkomma mycket!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LAMBOZ

Fin blogg!:)

2013-03-01 @ 21:56:55
URL: http://lamboz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0