Å ännu en måndag lider mot sitt slut..

Tjena, tjena!
 
Chillidillar lite just nu efter en liten pluggstund med musik på och sitter och gosar i mitt VS nattlinne, love till det! 
Iaf så har måndagen gått ganska snabbt enligt mig, trots att det inte var så fint som i helgen näh, Hejdå fint vårväder och hej Borås väder! Tråkigt.. :/ 
 
Fick somsagt GÅ till Mona idag. Det är faktiskt rätt okej, med musik i lurarna of course. Red barbacka vilket var lite osmart av mig då jag har svarta ridbyxor för poff så var de helt plötsligt vita. Mona fjantade sig lite och gick och gnäggad efter de andra hästarna på vägen. Att vara Forever Alone är inte direkt Monas nr 1 när det gäller grejer att vara. om man säger så. 
Sen gick jag hem igen, tog ut kaninerna en sväng och nu ska jag snart göra situps. Lite duktigt sådär ja! 
 
Hoppas ni alla haft en toppendag!
 
Fjanten min... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0