Plugg, pluggeli, pluggat lite grann..

Näh, nu ska jag inte låta duktig och säga att det var JAG som plugga. Nänä, jag skrev typ en mening på ett papper då Ica fick sitta och plugga med en himlans massa krånglig matte och tyska.. :S Sörjer med dig!
Jag och min klass däremot får typ inte så mycket läxor. L. Y. X!
 

Har varit hos lilla Monis (lilla å lilla..) och promenerat henne lite. Vilket visades vara helt onödigt då när vi sen kom tbx t stallet så var de andra hästarna borta vilket ledde till en forever alone Mona. Och detta ledde även till en helt crazy Mona som motionerade sig själv då hon sprang runt i hagen och gnäggade efter sina kompisar. 
Gumman.. :( Vi får helt enkelt öva på att vara forever alone.
 
Hoppas ni alla andra har haft en ganska bra och inte för seg måndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0