Nu är jag tbx ;)

Hej igen! Nudå sitter jag med datan i knäet och lyssnar på bästa låten; Let Her Go med Passenger :) 
 
Iaf så har jag för längesen kommit fram till en sak om onsdagar: BIG DISS T ONSDAGAR! 
Usch, börjar ju prick 08.00 och slutar 15.25. Min längsta dag, vilket leder till en vilodag för mig och Monis. Kan behövas att bara slänga sig i soffan och pusta ut efter en rätt lång dag.. Men näh, det gjorde jag inte idag. 
Jag följe med Johanna hem och slängde mig i soffan där ist x) Vi åt lite gott, gosade med vovvarna och bara chillidllade ;) G.Ö.T.T!
 
Btw så gick pjäsen bra idag och jag var väl snyggast av alla i min peruk med svart och rött hår. Inte. 
Stängde då av mobilen för att vi skulle använda den i pjäsen då vi egentligen inte får ha på mobilerna i skolan men jag å dem flesta andra sätter dem bara på "Stör ej" och stänger av ljudet. Check! Men att stänga av mobilen idag var tydligen ett misstag då jag inte lärt mig min PIN-kod än.. Så jag fick gå runt där utan att kunna använda den förrän jag kom hem och mamma visade mig PIN-koden.
 
Ibland är jag lite smart.. :S
 
Våra ajphåån 5, bigsis å lilsis ♥
Bild från när BECCIS sov över här.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Var gärna med i min dagens blogg! Det enda du behöver göra för att vara med är att skriva "jag är med" i kommentarsfältet. Lycka till!
http://olssonebba.blogg.se/2013/january/dagens-lasarblogg.html#comment
/Ebba

2013-01-17 @ 09:34:09
URL: http://olssonebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0