Haft ännu en härlig tisdag :)

Tjena, Hallå, Hej!
 
Hoppas ni alla läsare också går en kort dag i skolan på tisdagar (kl. 14.00 u know). 
 
När jag då slutade våran svenska lektion som innehöll massor med planering inför Rödluvan-pjäsen som vi ska spela upp imorrn, så åkte jag med Beccis hem på en av dessa urlyxiga Fristad-bussar med gardiner och allt ;) 
Vi chillade lite med våra fina syskon ajphåån 5. Åt en väldigt god lasange x) Och drog ner till stallet och mockade, tog in hästar, fixade iording mat och gosiade lite.Sen ringde mamma och kom och hämtade mig :)
 
Så nu sitter jag här och chillidillar läxfri och allt :D Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!
 
Tihi, vi bjuder ;)
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Bra att du har kortdag. Själv går jag till halv 4 :(

2013-01-16 @ 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0