Fredagen den 11 Januari i mina ögon..

Tjo, tjo!
 
Sitter nu i min säng med datan i knät. Är ganska trött då jag gick upp rätt tidigt imorse och har gjort ganska mycket under dagen. Jag började skolan 08.35 och slutade 14.05.
När jag kom hem åkte jag till Mona i det mini-snöovädret som höll på just då. Som tur var så slapp jag gå då pappa var hemma och kunde köra mig. Anyway så red jag i grimma och grimskaft idag för andra gången. Man märker att hon inte riktigt lyssnar då hon inte har bett i munnen men är förvånad att hon lyssnar över huvudtaget ;)
 
Repeterade även lite tricks och övade mer på "puss" och hon börjar fatta poängen nu ;) Hon mest står där med mulen rätt upp i luften men vet inte riktigt att hon ska sätta den mot min mun x)
Haha, sessan min..
 
Nu på kvällen gick jag till gården med Ica och där var även Moa, Felicia och Johanna. Haha, Insta bombades med massa failbilder på allihopa men togs sen bort då alla blev lite halvt irreterade till slut x) 
 
Men har faktiskt haft en väldigt bra fredag och längtar tills imorrn då jag kan sova HUR länge jag vill :D 
 
Från vänster; Johanna, Moa, Jag och Erika :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0