Första skoldagen avklarad!

Hej, hej! 
 
Hoppas ni alla haft em bar dag och inte en överpigg pålle, vilket jag haft x)
För det ända som snurrade i Monas huvud idag var väl "Run, run, RUUUN!" ;) Hon var verkligen överpigg så galopperade av henne lite och gaash, vilket fart det blev på henne ;) Jobbade även henne i form vilket börjar gå riktigt bra då hon blir bättre och bättre för varje gång :D
 
Btw så längtar jag ABSOLUT INTE tills imorrn. Onsdagar är den segaste dagen på hela veckan då jag börjar prick 08.00 och går till 15.25 :S Inte min favvodag precis. Nu när vi går så länge får även lilla Mona vila :)
 
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll, ses imorrn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0