Ville bara säga hej ;)

Tjo allihopa! 
Har ni haft en bra måndag? Min måndag har väl varit ganska lång och seg då jag gick lite extra länge idag. Försökte slänga in ett inlägg efter lunchen men blogg.se-appen ville inte sammarbeta idag.. 
 
Kom hem från Mona nyss och sitter just nu vid datan och ska egentligen ta å öva på spanskan men näh, samma gamla vanliga ursäkt ploppar upp i huvudet:
 
"Jag väntar tills efter maten, kan ju inte tänka utan lite mat i magen?"
 
Hm, Typical Vilma ursäkt.. x) Bara jag som tänker så?
 
Mona var jättegó och mysig idag. Inte ett dugg sur och var extra mysig när jag borstade henne :) 
Fast när jag promenerade med henne ute var hon väldigt tittig dvs gick och tittade överallt all time, samtidigt som hon trippade runt lite fint snett bakom mig.. ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0