Till häst bland husen.. D grejer d!

Tjohej! 
 
Kom precis från köket då JAG ställt mig i köket idag och lagade lite köttfärsås och spagetti *applåd elr nått*. Lite stolt så jah... 
 
Nog snackat om min "lyckade" maträtt.
Idag red jag somsagt med Agnes, skönt att inte rida själv varje gång. Red en ganska lång tur då vi red upp till mitt gamla dagis. Minnen.. jadå. Saknar att springa runt som en liten plutt och skita i allt och bara leka och ha kul :/
Anyway så skrittade vi och travade mest fast en liten galopp blev det också. Fast det var ju ganska halt typ ÖVERALLT så aa, att racea av pållarna lite grann kom inte på frågan. 4 brodd hjälper inte mot ALL is.
Iaf så red vi ner bland alla hus och bostäder och måste erkänna att det känns väldigt lustigt att sitta till häst bland alla hus x) Haha, där människor gick och bilar åkte red helt plötsligt jag och Agnes. Fräckt!
 
 
Lite suddig bild jah, men kan erkänna att det inte är så lätt att ta kort från hästryggen ;)
 
Då välkomnar vi varmt FREDAG imorrn. G Ö T T!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna & Josefine ♥

Så jobbigt med alla is & halka! :/

2013-02-28 @ 22:40:13
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0