Spring is in the air...

Solen skiner, vinterpälsen börjar fällas, fåglarna kvittrar.. V Å R!
 

Okej, näh. Det är absolut inte vår än men bara jag som tycker den börjar komma lite smygande? Det märktes iaf här i Borås idag. Hur mysigt som helst att rida ut i! Tror nog Mona tyckte det hon med pigg som hon var ;) Vilket i och för sig är ganska normalt när det gäller Monisen men kändes iaf som att hon också njöt av vädret idag. 
 
Sara hängde med till stallet och vi red en mysig runda med solen skinande. Jättemysigt faktiskt! Har saknat att rida i solsken med fåglarna kvittrande. Allt som fattas nu är väl att snön ska bort?
När det gäller ridturen annars så är jag riktigt stolt över Sara som galopperade iväg UTAN mig som försöker springa med så gott det går bredvid. Jag som halvt gick där och oroade mig för att Sara inte hade någon kontroll oroade mig helt i onödan då Sara och Mona fixade allt gallant ;) Jag hoppade upp 2 gånger oxå för att få henne att jobba lite i form, vilket gick rätt bra det med. 
 
Så halva min dag har gått åt stallet och andra halvan blir plugg, laga tacos och Ponnyakuten. 
 
Hoppas ni alla får en toppenbra eftermiddag! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är vårkänslor även här i Svärdsjö!! När jag väntade på bussen förut var det bäckmörkt och nu kvittrar fåglarna i ljuset.

2013-03-01 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0