Såhär har min måndag sett ut..

Hej allihopa!
 
Vaknade upp till en grå himmel lite regn. KUL, men bara att vänja sig när man bor i regnigaste staden här i Swedään ;) Åkte t skolan å GUD, vad jag saknat alla mina fina vänner. Det blev väl mer elr mindre ett kramkalas i korridoren :D
 
Gick extra länge idag och var hemma vid halv 5, åkte t Mona i regnet och jah, om ni såg bilderna på Monisen så var hon rätt så blöt. Så jag promenerade henne bara idag en snabbis och sen stack jag hem för att plugga då jag har 2 prov denna veckan. Uscha!
 
Resten av kvällen kommer jag nog sitta bänkad framför teven då ännu ett avsnitt av Top Model Sverige kommer, mysigt :3 Sen är det bara att försöka att sova om det inte bombas en massa på Kik, tihi.. 
 
Hoppas ni alla inte haft en lika regning dag som jag och får en superbra kväll, så hörs vi mer imorgon!
 
Oooh, låtarna från filmen Pitch Perfect är det ända som spelats från iPhonen nu på kvällen.. Vissa låtar är juh för bra :O 
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Fin blogg du har!:)

2013-02-19 @ 01:50:35
URL: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0