Min torsdag, lite annorlunda än vad den brukar vara.

Skulle då idag inte som en vanligt torsdag, hoppa på bussen å åka hemmåt för att spendera eftermiddagen hos Mona. Näh, idag mötte jag och Beccis upp hennes lillasyster utanför skolan och tog bussen mot södra torget för att träffa ännu en person. Flisan :)
 
Innan vi skulle ta bussen till ridhuset ville vi äta något då maten i skolan idag, aop vad ska man säga, var inte så god. Speciellt inte då Beccis å Filippa börjar säga att kycklingen i soppan var kycklingnerver. Där tog min aptit slut x) Iaf så åt vi alla på donken, chicken nuggets for all of us! #Chickennuggetspowääh
Sprang mot det stoora lyxbussen som bar av mot ridhuset.
 
Men näh, när man väl kommer fram helt super exciting till ridhuset där Grand Prix var så nähä, då var alla klasser slut. Snacka om otur! Jag som väntat hela dagen på att få se lite hoppning men när jag väl kommer dit är allt över -.- Så vi kollade runt lite på kollektionen ist och jag köpte inget då jag sparar till annat skojj. 10min senare sitter jag i bilen påväg hem och lite av kvällen spenderas med Flisan och tsm fixar vi även hennes header till bloggen: http://thisisthename.blogg.se/
 
Japp, imorrn taggar vi FREDAG! Bästa dagen på veckan. Härligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0