Här räknas det ner..

Hej, hej! Nästa lördag ska jag och min familj då åka till Schweiz. Du kanske tänker "Ahmen, Gud vad roligt!" å ja, det ska bli jättemysigt att bo i en liten lägenhet och åka skidor i inget mindre än Alperna. But here is the problem.. Vi ska åka med BIL dit.. :S Visst, jag har faktiskt bilat till Italien förut å puuh, d var jobbigt. Orkar lixom nt göra om nästan samma sak en gång till.

Men, men bara att stå ut och sen bara njuta när vi är framme. Jeanette, Agnes och Solveig tar hand om Mona så d är lugnt. Men klart jag kommer sakna min prinsessa!

Ville typ bara slänga in ett litet inlägg nu innan jag går och lägger mig för att vakna upp någorlunda pigg imorrn och tagga för ännu en måndag. Men vi ses!


Kommentarer
Postat av: Sanna & Josefine ♥

Vad roligt! :D Mindre roligt dock att bila ner ;)

2013-02-03 @ 22:56:59
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0