Dagens ridtur på sessan :)

Hej allihopa!
 
Skulle ju egentligen skrivit ett inlägg om ridturen igår men när jag väl satte mig framför datan hade jag typ 0% skrivlust och hade ingen aning hur jag skulle skriva ner allt som snurrade i huvudet från dagen, så nej, jag struntade faktiskt i d. 
 
Iaf så var Mona inte alls lika pigg och galen som hon var igår, tvärtom. Slängde på henne fleecetäcket och red lite i paddocken och gjorde lite övergångar, skänkelvikningar, serpentiner osv. Mona galopperar ofta väldigt snabbt när hon väl galopperar då hon är himlans pigg men lyckade få henne att galoppera väldigt långsamt idag vilket var super! Galoppombyten gick också prima så jag är jättestolt över min prinsessa som jobbat så fint idag :) 
 
2 bilder från dagen, om ni undrar vad Mona har för "jack" ovanför ögat så tror vi att hon har kliat upp all päls där så det smörjs in med lite aloevera för tillfället.
 
Min lilla fotomodell ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0