Monis har då haft Vilmsen på ryggen idaaoog! :3

Tholahopp!

Idag har det varit ennu en skoltorsdag som typ alla andra skoltorsdagar.När jag kom hem blev det andra pryls då jag åkte till stallet och möttes av min sötis som kommer travande fram,AAWW! Maked my day ♥ 
Iaf så blev det så att jag fick låna Solveigs träns idag (då jag inte har ett eget än) och tog en barbacka sväng för första gången på prinsessan. 
 
Ett ord:
SUPEEER!
 
Kollade lite hit å dit då hon inte är van vi att få promenera så mycket i skog. RIKTIGT MYYSIGT var det! Älskar att rida barbacka mycket härligare än med sadel och ett + är ju att man tränar upp balansen ;) 
 
NO NEW PICTURES SRY.. :S
 
Favorit i repris ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0