Onsdag 14/11-2012 -BREAKING DAWN PART 2 PREMIÄR-

Idag är en av dom dagar jag sett fram emot MEST i hela mitt liv.. BREAKING DAWN PART 2s PREMIÄR! 
 
För ungefär en månad sen var jag SUPER exited.
Men nu när det väl är här blir jag bara besviken och ledsen när jag hör om det.
Jag hade ärligt planerat ALLT och var superglad för att få se den sista Twilight-filmen på bio.
 
Men näe, då är det ju några personer som ska förstöra allt och sätta 15års-gräns på filmen, till er vill jag bara säga TACK för att ni pajjade min chans..
 
Så idag är det trots allt ingen speciell dag, näh bara vilken annan onsdag som helst.. Eftersom jag nu inte kan gå :(
 
Vissa kanske tkr jag överreagerar men detta VAR viktigt för mig. En grejj att se fram emot och få en vara glad igen då man kännt sig deppig. 
 
Och NEJ, det är INTE samma sak att se den på dvd. Och sen, VEM orkar vänta tills den kommer ut på dvd?? Men jag har väl inget val, jag får väl vänta då. Men jag tkr jag redan väntat nog.
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Why why why???!! Puckon! Jag menar så läskig kan den ändå inte va!?
Asså man har väntat i 1 år och så blir det 15 års gräns! Nu är du ett twiheart och nt jag men ändå. screw you sätta åldersgräns personer! Ni förtjänar ett tack för att ha förstört dom flesta ungdomars bästa dag!blö

2012-11-16 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0