Låt mig presentera min über-braiga fotograf: ERIKAAA! ♥

Som ni säkert märkt i min nya header och i mina senaste inlägg har jag nya bilder på mig och Mona. Bilderna tycker jag blev MEGABRA så vf ska inte min egna ÜBER-BRAIGA fotograf inte få lite creed hon med? 
 
Visst, ska hon få det!
 
Min fotograf till alla 242 bilder vi tog är ingen mindre än min bästis Erika :D *folkets jubel* 
Icis är den som brukar hänga med mig på fotouppdrag och jag på hennes. Vill bara säga det: Jag å Icis är allt ett bra fototeam ;)
 
Iaf, så hoppas jag Icis, att du blev nöjd att få lite creed du med? 
 
Här är 2 bilder på min MEGAFINA fotograf tsm med Mona ♥
 
 
TACK, för alla fina bilder! Puss på dig Icis :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0