Ett försök-att-gå-i-form pass som sen blev lite race...

Rubriken, aah lite typiskt mig :/
 
Men idag då försökte jag att få Mona att böja på nacken och trampa under sig, men det ända som snurrar i henne just då är "RUN, RUUUN!" antar jag då det ändå hon försöker med är att trava ;)
Haha, min  PIGGAA 21-åriga D-ponny.
Fick tillslut ner henne och hon gick lite fint och fick massa med beröm!
När vi kom till en lite mysig äng lät jag henne racea av sig.. Å HERRE MAJGAAAD!!!!! DÄR snackar vi SNABB PONNY :O Shiiet, så snabbt har hon aldrig raceat men GUD så kul det var! Medans Mona sprang i racer fart satt jag där och bara "WIHOOO! KOM IGEN MONAA! HERE WE GOO!"
 

♥ Älskar min Mona! Bättre häst för mig finns inte ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: ERIKA

VILMA NU FÅR DU FAKTISKT SKRIVA ATT JAG TAGIT KORTEN.

2012-11-05 @ 20:50:13
Postat av: Martina

Härligt att bara flyga fram sådär!
Förstår dig helt å hållet!

2012-11-06 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0