Drama i stallet ;o

Choo! Idag hängde jag med Beccis hem efter skolan (Yeeah :D).
 
Vi åt lite nudlar, bytte om och gick ner till stallet för att mocka. Att mocka.. aah, det var väl inget ovanligt?
JO, en grejj som jag tkt var liite coolt var deras spån som svälde upp om man hälde vatten på det :O
Vi skulle oxå ta in hästarna som var 3st å ja, vi var ju bara 2 pers så vi tog varsin häst.
Jag tog Vienna och Becca tog Russin. Kimmi som då blev kvar fick gå lös då hon brukar gå efter hästarna in i stallet så fint. Men ofc, när jag är med så får hon för sig att rusa iväg, antagligen för att hon blev rädd, och Russin sliter sig hon med. Men där står jag kvar med coollugna Vienna som står där och verkar inte alls vara sugen på att rusa efter dom andra utan stannar hos mig :) Vi tog in Vienna i boxen och gick för att fånga in dom andra hästarna, vilket tillslut efter mutning och bestämda tag så var alla hästar inne i sina boxar. 
 
Om man säger så, så är det inte alltid HELT odramatiskt i stallet, det blev lite drama ändå ;)
 
Vi syns imorrn!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0