Lååångt inlägg

Hellu! Blivit dålig update eftersom jag varit i Vida Blick på klassresa.
Så nu hade jag tänkt berätta ett SÅÅHÄÄR långt inlägg om mina 2 underbara dagar med klass 6 i Vida.

Soo here we goo!

Dagen börjar med att jag vaknar till strålande solsken och ett leende på läpparna. Äter frukost och gör iordning mig och sen bäre av mot Vida Blick i Belindas bil. I bilen äre nt tyst 1 sekund eftersom vi alla är SÅHÄÄRA spidade till max ;)
Bilresan går snabbt eftersom vi flammsar bort bilresan som tog lite mer en än 1h I think. När bilen bromsar in är vår spidstatus på 150 asså :D Framme på fotbollsplan och där blire glädjeskutt som även kmr med på bild.


Flisan på bilden http://flisanlisan.blogg.se/

Vi får träffa våran guide/lärare på lägret som heter Matilda och GASH den cheyen hade STIIL! ;)
Den finns 4 stugor som vi delar upp oss i. Jag kom i rum med Felicia, Moa, Janina, Ajla och Johanna.
Efter maten blir det fart på rädslan. För att klättra upp 10meter i luften och gå på en smal stock är nt så lätt och att vara lugn var nt det lättaste. Men dedu! Shiiet, vad kul det var! Speciellt att slänga sig bakåt och bara "sväva" ner. Denna kallades "Höga Bommen".



Vi fick oxå testa "Smachen" dåre gällde att "smacha" till en kudde ;) Och såklart en spökvandring gick nt att komma undan... Spökberättelser nere i en gammal jordkälla och sen ut i skogen i mörkret :S GAASH! Min hals var helt kass efter den rundan.

Marshmallows på skemat såklart!



ROLIGASTE EVER! Tipsar om Vida Blick :) Klass 6.. VI ÄGER!

 
Du som läst enda hit är 7kt grym!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag älskar din blogg men jag har ett par synpunkter för att den ska bli bättre.

1. Jag tycker det är väldigtväldigtväldigt jobbigt när du skriver GASH, helahelahela tiden. Jag blir irriterad och tkr att du ska sluta att skriva det så ofta.

2. Det stavas Speedad inte spidad och det heter schemat inte skemat.

Jag och andra har nu skrivit ett par synpunkter tillsammans vad du kan göra bättre men fortsätt jobba och ta dig upp mot toppen! ;)

2012-05-14 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0