NOT OKEY!



Flisan fick i fredags en taskig kommentar på hennes blogg gällande hennes gästbloggning här på min blogg.
 Den som skrev kommentaren tyckte att Felicia varit väldigt dum som gjort en gästbloggning på min blogg och skrev inte den snällaste kommentaren.. Jag själv tycker bara det var lite kul de Flisan gjorde. Jag skrev lixom ord som"Jag kmr hämnas!" men detta var för att jag skulle vara lite "humoristisk" och jag menade det inte. Jag ville inte alls att det skulle tolkas så som denna personen tolkade det, jag SKÄMTADE bara.
Och förresten så gjorde jag ju samma sak tbx? ;) I vilket fall så var detta inte alls  bra gjort av denna personen och INTE okej, Flisan blev riktigt ledsen vilket jag förstår.


INGEN vill få en taskig kommentar. Och dom som skriver taskiga kommentarer borde tänka sig för innan man gör det. Man kanske tkr det känns kul att vara anonym och skriva något taskigt, men dom som är riktigt skickliga skulle kunna spåra den som skrev kommentaren och polisanmäla eller vad vet jag?
Så snälla tänk er för innan ni gör något sånt här. Om du hade haft en blogg och fått en sån här kommentar hur hade du kännt dig då? Jorru, DÅLIGT!

Ville bara ta upp detta så att ingen mer missförstog mitt inlägg om när jag fick reda på att Flisan gästbloggat.
Och du som nu orkat läsa hela denna texten är ju värd ett pris asså! ;)


Kommentarer
Postat av: Matte!!!!!!! :)

Bra skrivet Vilma!!

2012-06-04 @ 21:46:52
Postat av: Viktoria

Exakt! Hur fegt är det inte att skriva nåt sånt och dessutom vara anonym?!

2012-06-05 @ 07:13:33
URL: http://thousandpieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0