Känslan att vila efter en springtur..

  Cho! Just nu vilar jag lite efter en springtur med mamma och pappa.
JAOP, det stämmer. JAG har varit ute och sprungit! Är riktigt proud över mig själv asså ;)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på här i USA. Tror vi skulle till något vattenland maybe?
Igår vare iaf urmysigt på Block Island. Lite blåsigt men jag doppade mig endå, GO VILMAA!
En tumme ner blir det till den lite skumpiga båtresan då jag lite halft som halft mådde illa :(

Tänkte visa er lite bilder från igår så Here comes the pictures:



Fiskbens fläta ON √

Sötaste Fabbi.

Mia & Fabbi ♥

TUT TUUUT säger båten. Right Fabbi?


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Jaha, vad skoj:) Idag har jag varit i Farsta!

Vad händer ikväll?

Kram

2012-06-16 @ 17:43:46
URL: http://juliaroz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0