USAs Nationaldag och även våran sista "hela dag" i Da United States..

Hello ma friends!
Idag är det USAs Nationaldag [GRATTIS...elr något?] men oxå sista hela dagen i USA :( JA, jag erkänner jag VILL hem, meen ändå inte.. Asså kmr sakna Mia, Fabi och Andrew super mkt för NÄR får ja träffa dom igen? Faast man har ju alltid Skype ;)
 
Ska ändå bli skönt att komma hem för saknar alla fina kompisar 7kt mkt Ni vet vilka ni är finisar <3 Saknar mina små gossar oxå; Stampe och Kasper som har fått 2 nya "promenadtjejjer" hehe, Ica och Matte TACK för hjälpen och även tack till Solveig som passat dom när jag varit borta men som oxå kmr  passa dom när jag åker upp till min farmor och farfar på söndag i 1 vecka :)
 
Vi åker imorrn vid 12 tiden tror jag och nu äre lixom "Kaoz In Da House" [Snyggaste uttrycket, RIGHT ICA?] eftersom vi måste packa. All Ma Friends: KMR HEM PÅ FREDAG SOO YOU KNOW :D
Måste dra nu och kunna leka lite med Fabi och sen ska vi se Breakind Dawn part 1 :D
 
LÅÅÅNGT INLÄGG DETTA BLEV DÅ :O Just look up ↑
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

KLart det snyggaste uttrycket ;D
Men jag saaknar dig så mkt <3

Svar: Jaop ;D Miss U 2! Men är hemma nu <3
Vilmaa <3

2012-07-05 @ 09:52:25
Postat av: Felicia

Jaa äntligen kommer du hem min söta lilla sköldpadda!!<33

Svar: Haha, aaaw <3 Saknar dig oxå sköldpaddisen :*
Vilmaa <3

2012-07-05 @ 22:40:09
URL: http://pinkisthecolur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0