Trött? NOPE!

Jahaop, ni ser ju själva... Men hoppas att detta kommer lösas då pappa ska vecka mig innan han går till jobbet (halv 8) vilket han inte gjort idag :)
Tycker bara att när man är uppe ganska länge så vaknar man vid lunch och POOF så är kl. 5 lixom och då är hela dagen oxå typ POOF nästan slut.. Ni kanske inte håller med mig men det är så jag tänker och känner ;)
 
  Nu tänkte jag sitta på datan och kanske checka runt lite på Hööks hemsida sen ska jag läsa lite i Eld sen hoppas jag att det blir Natti, Natti för lilla mig men känner på mig att det inte kommer gå så lätt :S

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag e oxå klar vaken! Håller med dig om att nt
hela dan får gå till spillo i sängen! Men man måste
ju sova..... :-P :-\

2012-07-18 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0