Piggeliin!

Heellu!
Sitter här i mörkret medans resten av familjen sover. Jag själv är inte alls trött då klockan är typ 6 i USA (Eftersom jag inte är van vid svensk tid). Riktigt Piggelin men vet att jag måste sova för att kunna komma upp ur sängen över huvudtaget imorrn ;) Så säger ändå God Natt nu men när jag snart kryper ihop i sängen så kmr det bara bli en vaken Vilma med snurrande tankar i huvudet. Men, men önska mig lycka till! ;)
 
Eftersom jag inte har någon ny bild att lägga upp just nu så får ni nöjja er med en VÄÄLDIGT gammal bild...

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja lycka till! Förstår att det känns ovanligt me da time
Jag brukar själv va så pigg då jag måste tvinga mej till
sömns! <3 :-)

Svar: Haha, tack ;) Jag åker till Svärdsjö imorrn så duvet :D
Vilmaa <3

2012-07-07 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0