Gästbloggning alá Ica

Tjenaa! Jag heter då Erika och jag är Vilmas bästis. Och ja, jag har tillstånd att gästblogga på Vilmas blogg ;)

Jag och Vilma har varit bästisar sen jag typ var 5 och Vilma var 4..
Första gången vi sågs:
Jag: Hon där ser snäll ut.
Vilma: Hon ska bli min bästis.
Sen blev vi bästisar. En kort historia.
Sen dess har det hänt en massa saker både bra och dåliga. Jag minns en gång när Vilma skulle göra något inne i garaget..
Vilma ropar nervöst: ERIKA KOOOM! Jag springer bort till garaget och där ser jag det forsa ut en massa vatten (nu överdrev jag lite, menmen)
Vilma hade satt på kranen där inne och inte kunnat stänga av den! Vilken panik vi fick! Haha, fast nu är det mest kul.

En annan gång var när jag och Vilma sprang ner för trappan. Jag typ klappar i händerna för att Vilma ska skynda sig och säger: Hurry, hurry Vilma! Skynda dig!
Då ramlar Vilma och slår sig :/
Sedan skrattar jag åt det.. :s
Snäll man känner sig.

Söööta Vilma vintern 2010!
 
Haajdåå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0