Första Advent ;)

Hej Svejs! Hoppas ni alla fått en mysig första advent :)
 
Idag har jag varit hos Mona som vanlig. Idag hängde Sara med och red lite i skogen i den fluffiga snön ;) Jag använde också mitt fluff som man sätter på sadeln för att sitta lite gosigt å jao, det funkade prima! 
Körde även med lite trick när vi kom hem och Mona har börjat lära sig tricken ordentligt nu :D
 
Sen skulle jag, mamma och Sara åka till stan för att köpa lite prylar. På parkerigen i knalleland blev vi påkörda av en bil i bakdelen av bilen på sidan :S Bilen fick lite repor, men alla klarade sig förutom att Sara började blöda läppen lite då hon råkat slå till sig där när bilen körde in i oss :( 
 
Köpte ett par jeans från Gina och en tröjja. Kanske klickar upp ett inlägg med bilder? Maybe, baby..
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Allt bra? :D

Svar: Jadå :D Allt bra hos dig?
Vilmaa <3

2012-12-02 @ 18:26:28
URL: http://dressageofsweden.blogg.se
Postat av: Jessica

Är det din egna häst? :) Kolla gärna in min blogg och kommentera någonting! :D

Svar: Japp, det är min egna häst :) Absolut!
Vilmaa <3

2012-12-02 @ 18:53:34
URL: http://www.welife.blogg.se
Postat av: Mirra

Det är jättegossigt med en *vad man nu kallar det* i sadeln!
Klicka hemskt gärna in på min blogg, uppdaterar med flera och välskrivna inlägg varje dag, om bland annat min ponny Eddie, mina kaniner och åsikter om allt möjligt!

Svar: Visst är det? :D Såklart jag klickar in på din blogg (y) <3
Vilmaa <3

2012-12-03 @ 16:41:08
URL: http://MirraMarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0