Säger bara det; Sparkar gör ont!

Hm, hur vet jag detta? Jo, för idag hände detta mig :S 
 
Var lixom hos små pållarna och fick en spark av Adam på vänstra låret där det nu sitter en bula med ett litet blåmärke... Fyyh, Adam! 
Såg att det låg skräp på marken i hagen på andra sidan av Adam och gick för att plocka upp det då jag gick till Adam innan jag tog upp skräpet. Helt plötsligt lägger han öronen bakåt å springer fram och ger mig en spark på vägen... 
 
Vet faktiskt inte varför han sparkade mig. Kanske han blev rädd, eller så kanske han råkade sparka mig?
Ingen aning men får väl gå med en bula som gör ont då jag nuddar den elr reser mig upp.. :S 
 
Hoppas ni alla andra sluppit hästsparkar idag och haft en superdag! ♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0