När en dröm går i uppfyllelse....

.... ska man väl bli helt extas och typ gå upp till 110% och bara skutta runt i rummet? Men nej, JAG sitter bara och kan inte fatta nånting av det ;) Drömmen som nu går i uppfyllelse är en grejj jag aldrig trott skulle funka då mamma är pälsallergiker och såklart att jag har fantiserat om det m.m men NU, nu är det på riktigt.
 
VI SKA SKAFFA HÄST! 
 
 Säger orden om och om igen men fattar fortfarande att detta är PÅ RIKTIGT :O
Vissa av er kanske lixom tänker "Aha, Not A Big Deal?" För MIG är detta en SUPER MEGA BIG DEAL :D
 
Hästen som vi då ska skaffa är min vita lilla prinsessa som jag provred redan igår. Och man kanske tänker "Men herregud! Bestämmer ni det redan dagen efter provridningen?!". Jaop, det gör vi! För detta kändes mer än ABSOLUT rätt. Det sa lixom bara "klick" å jag var kär. DETTA ÄR MIN DRÖMHÄST! 
Jajaa, 21år gammal, lite stel men What Ever! Det kändes SUPER och då e det rätt häst! 
Det är SÅ rätt häst ska kännas för mig ♥ Det ska bara säga "Klick"!
 

Någon gång i September (1:a I think) kmr transporten rulla in på infarten till stallet där jag fått stallplats. Det kmr bli TUFFT att ha ansvaret för en helt egen häst absolut det förstår jag, men HELT KLART är det värt det.
 
...Hoppas bara hon går bra ihop med dom andra hästarna..
 
 MIN LILLA MONA ♥
 
 
Hon står nu på Varbergs Ridskola. Det är även därifrån denna bilden kommer :)

Kommentarer
Postat av: Josefine - Allrounders

Åh, kul för dig! Grattis och stort lycka till :D

2012-08-02 @ 22:02:03
URL: http://allrounders.blogg.se
Postat av: Anonym

är det d-ponny

2012-08-02 @ 22:43:40
Postat av: Jacqi

Gud vad rooligt! :D

2012-08-05 @ 20:57:27
URL: http://poonnybruden.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis!!! Jag e faktiskt lite avundsjuk men sjukt glad för din skull! Ett hyper mega lycka till :) !!

2012-08-06 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0