Skrev detta inlägg lite senare än vad jag trott..

Snö i facet, min lärare skrämmer mig och jag har dammsugit..
Bra början på helgen.. :S Näh, så farligt var det inte! Har faktiskt haft en ganska mysig men iskall fredag då jag tillbringat ganska mycket tid av eftermiddagen i stallet.
 
Hej förresten! xD
 
Iaf så hade jag tänkt snacka lite om hur det gick hos Mona idag under all denna iskallhet ;) Nähmen, det gick faktiskt bra då jag gick till våran paddock *host, host gräsplätt* och övade på lite övergångar i halt, skritt, trav och galopp. Mona och jag kan behöva öva på det då hon gärna tar och racear i galoppen istället för att galoppera i normal fart.. Hon har även svårt att göra halt när hon precis har galopperat/travat. :S Men det gick faktiskt bättre än jag tänkt och Mona lyssnade ganska bra :D 
 
När vi kom tbx t stallet fick hon gosa in sig i fleecetäcket (som börjar bli riktigt smutsigt..) och fick lite morötter och körde lite strech och trick. 
 
Hej sålänge! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0