♦ Tjooo ♦

Jag känner att jag uppdaterat väldigt bra idag. Inte. 
 
Hemma från Mona nu och ska precis dra på min OnePiecen och bara plugga lite och kanske läsa lite Twilight?
 Det var kul hos Mona idag. Förutom att hon var ovanligt surig när jag skulle borsta henne vid magen och mellan frambenen :S  
Jag och Agnes red runt en bit på såkallade "Älgberget" och jaop, det är spännande att rida där. Känner ju mig som värsta äventyraren ;)
 
Beccis sov över här igår och ni fick ju en fin liten video? ;) Haha, vi är allt lite knäppa vi... 
 
Bilder från när jag, Felicia och Becca fotade lite kommer här:
Bara för att vi är megafina... ;)
Haha, vi är allt supernormala du å jag Beccis.. ;)
Felicia 
Beccis 
 
Och ni som är duktiga kan väl även checka in Beccis å Flisans bloggar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0