Härlig tisdag ;)

Tjenare!
 
 
Mona fick då somsagt stå idag och jag drog till stan med; Josse, Philip, Hadi och Beccis :) Superkul! Gör gärna om det någon mer gång faktiskt.
 
Fin bild.. Suddig och allt x)
 
Beccis hängde med mig hem efter 16.00 nångång och vi övade på "blinka lilla stjärna" på gitarr och gjorde lite engelska läxa. Hoppade på bussen och åkte med Beccis tills hon sen skulle byta till sin buss hem :) Slängde mig i soffan en stund när jag kom hem och erkänner att det var riktigt skönt att få kolla lite på tv vilket jag av någon andledning inte gjort på ett tag.
 
Bara lite läxa kvar viket jag och Beccis kör igenom på Skype. Gött! Annars är det chillresten av kvällen.
Aaaw, sötnosarna.. :'3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0