Funderingar kring allt..

Hej, hej allihopa!
 
Ska snart sätta på en film med Sara. Mysigt!
Vet att jag har bloggat urkasst vilket jag kännt att jag gjort lite då och då.. Funderat på att ta ett litet bloggbreak då jag ändå uppdaterar så dåligt. Har också funderat på att ta bort bloggen och starta upp allt på en ny fräsch blogg. Elr så är bloggning helt enkelt inte min grejj och varför inte sluta helt och hållet? Jadu, who knows? Vi får väl vänta och se antar jag ;) 
 
Slutpratat om det.. Film nudå och sen pang bom sova då jag klockan 07.00 imorgon ska åka till Ullared. 
 
Aja, vi ses och hörs!
 
 
Ganska gammal bild, bjuder ;)

Kommentarer
Postat av: svea ~ maviedesvea ★

HAR DU LUST ATT VARA MED I VECKANS BLOGG?
- Klicka då in på min blogg och scrolla ner några inlägg eller tryck på länken → http://maviedesvea.blogg.se/2013/april/veckans-blogg.html#comment

2013-04-05 @ 09:25:08
URL: http://maviedesvea.blogg.se
Postat av: Martina

Ja om jag hade en blogg så skulle jag uppdatera mkt mindre än vad du gör antagligen. Tkr ändå du uppdaterar rätt bra. En blogg (enligt mig) är ändå bara till för en själv att hålla koll på saker man ska göra/har gjort. Men det kan ju vara kul att läsa om vad andra gör. jag tkr du ska ha kvar bloggen, för den är sååååå fin!! Verkligen!! Men du bestämmer så om det nt är din grej riktigt så är det helt ok att du slutar. Det är ju ditt liv och du har ju faktiskt en häst. den måste komma i första hand, eller hur? :)

2013-04-05 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0