Bloggen 1 år!

Åh, massa flashback på en och samma gång när jag ser mina gamla headers. Molly fanns med på en del, sen kom Freya. Helt plötsligt försvinner min Molly från headern och även från jorden.. :'( Men istället var det bild på en annan vit filur, Mona. Som sen också kommer finnas på alla mina kommande headers.
 
Ni som är sugna på att bläddra LÅÅÅNGT bak i mitt arkiv. Jag hjälper er till mitt första inlägg, KLICKA HÄR för att komma dit. Fyh, skäms seriöst för dom inläggen men skit samma.. 
 
Vi ses senare! Jag ska själv också sitta och kolla igenom alla gamla inlägg. 

Kommentarer
Postat av: Martina

Den blå, den lila och den du har nu tkr jag är dom snyggaste <3

2013-05-07 @ 21:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0