Trodeluuuu!

Asså GUD! Sen jag var på ett B&B i LandCaster i USA så har jag blivit kär i Alpackor, får väl ta och skaffa en (elr nt) ;) Kolla luggen :3
Detta skulle tydligen vara en kalkon oc när jag tänkte efter så hade jag aldrig sett en kalkon tidigare och för ni som inte heller sett en förut så ser dom tydligen ut såhär ;) Ja, jag var lite skrajj för dom..
  
Mihi, här har ni en "minigris"och jg själv tyckte inte att den såg så mini ut, spec nt magen..
Fast grisen som hette Heidi blev ju endå motionerad då den blev jagad av någon slags "ankor" och herregud, läskigast ankor jag stött på :O Väsande läten och helskumma röda ansikten ↓
Yo, yo, yooo!
Hehe, JA jag fotade hästen förvånad? ;)
 
KOPIERA INTE BILDERNA TACK!
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Aaaa, vilken kopia av simba du hittade där!!

Svar: SV: Aaa, Simbas dubbelgångare *våran hemlis* ;)
Vilmaa <3

2012-07-15 @ 10:06:25
URL: http://thousandpieces.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0